.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری اعضاي باند زورگيري در گلستان

با دستگيري دو سرکرده باند زورگيري و ديگر اعضاي آن راز 22 فقره سرقت از شهروندان و رانندگان در گلستان کشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: در پي چندين مرحله کسب خبر مبني بر سرقت و زورگيري از رانندگان کاميون ها در مسير گرگان به علي آبادکتول حدفاصل روستاي "نومل" تا "جلين" بلافاصله اکيپي از مأموران آگاهي مرکز استان موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ "داوود سلطاني" افزود: سرانجام پس از چند روز کار اطلاعاتي و پليسي و اطمينان از صحت خبر مأموران تحقيقات اوليه خود را جهت شناسايي و دستگيري سارقان ادامه داده و به کنترل سارقان حرفه اي و سابقه دار پرداختند.

وي اضافه کرد: در ادامه تحقيقات مشخص شد دو سارق حرفه اي با راه اندازي يک باند سرقت پس از متوقف کردن خودروها و کاميون ها به طرق مختلف رانندگان را مورد ضرب و شتم قرار داده و اموال آنها را به سرقت مي بردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با کسب اين خبر و ادامه تحقيقات مأموران موفق به شناسايي مخفيگاه متهمان در يکي از روستاهاي گرگان شده و پس از دستگيري اين دو سرکرده باند 6 نفر از ديگر اعضاي باند سرقت يکي پس از ديگري شناسايي و پس از دستگيري آنها راز 22 فقره از سرقت ها و زورگيري هاي منطقه فاش شد.

سرهنگ سلطاني با بيان اين که کليه مالباختگان شناسايي و تعدادي از سرقت ها بازسازي صحنه شده است، افزود: در پرونده اين افراد دو فقره سرقت مسلحانه با استفاده از اسلحه کلت کمري در جاده گرگان – ساري به چشم مي خورد که هر دو مالباخته شناسايي شدند./ایرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.